تاریخ خبر: 2021-03-10 08:24:17

چوب میخک یک افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی طبیعی و موثر است. این ادویه ی مفید باعث گشادی رگ‌ها و افزایش جریان خون در ناحیه‌ی آلت تناسلی می‌شود.

در این گزارش مروری بر تاثیر برخی ادویه ها بر عملکرد و میل جنسی مردان داریم:

چوب میخک

چوب میخک یک افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی طبیعی و موثر است. این ادویه ی مفید باعث گشادی رگ‌ها و افزایش جریان خون در ناحیه‌ی آلت تناسلی می‌شود. در صورتی‌که مشغله‌ی ذهنی‌تان زیاد است و فشار زیادی را از نظر روحی و جسمی تحمل می‌کنید می‌توانید به این گیاه اعتماد کنید. توجه داشته باشید که چوب میخک مانع از ضعیف شدن حافظه شده و عطر آن باعث تحریک حواس می‌شود.

سیر
نتایج بررسی‌های بالینی نشان می‌دهند که «آلیسین»، همان ترکیب موجود در سیر، میزان تستوسترون را افزایش داده و باعث کاهش هورمون کورتیزول می‌شود. کورتیزول همان هورمون استرس است که به بافت‌های عضلانی آسیب می‌زند. سیر کاهنده‌ی فشارخون بالاست و به این ترتیب نیز روی مویرگ‌ها و انقباض عضلات قلب تاثیر می‌گذارد و باعث انبساط رگ‌های موجود در ناحیه‌ی آلت تناسلی می‌شود. به عقیده ی برخی از محققان سیر باعث افزایش کمیت و کیفیت اسپرم می‌شود.

خردل
خردل از آن دست چاشنی‌های مفید و پرخاصیت است که باعث تحریک غدد جنسی و افزایش میل جنسی می‌شود و تاثیر مثبتی روی سیستم قلبی عروقی دارد. این ادویه‌ی مفید باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها و تحریک ارگان‌های جنسی و عصب‌های آن می‌شود.

جوزهندی

جوزهندی شهرت زیادی در همراهی آقایان دارد. این ادویه‌ی مفید، محرک است و باعث افزایش میل جنسی می‌شود.

جوز هندی گردش خون در ارگان‌های جنسی را بالا برده و باعث نعوظ بهتر و رفع اختلال نعوظ در مواقعی می‌شود. این ادویه، طبع گرم دارد و عطر و طعم خوبی به انواع سس‌ها و غذا می‌دهد.

فلفل کاین
فلفل کاین یک تقویت‌کننده و محرک است که باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها می‌شود. این فلفل حاوی میزان زیادی ویتامین C می‌باشد. مصرف میزان زیاد این فلفل باعث تولید گرما و احتمالا ایجاد حساسیت می‌شود. فلفل کاین بهتر از فلفل سیاه است. این فلفل نیز تقویت‌کننده‌ی میل جنسی محسوب می‌شود. باید بدانید که فلفل سیاه باعث تحریک مجاری تناسلی - ادرار می‌شود و به این ترتیب مرکز عصبی ایجادکننده‌ی نعوظ را تحریک می‌کند.

کاری
ادویه‌ی کاری نیز یک تقویت‌کننده، محرک و گشادکننده‌ی عروق محسوب می‌شود. این ادویه نیز با انبساط رگ‌ها باعث بهبود جریان خون می‌شود. ادویه ی کاری از ده نوع ادویه مانند زنجبیل، سیر، گشنیز، هل، زردچوبه و غیره تهیه می‌شود که برای افزایش عملکرد قدرت جنسی شما موثر عمل می‌کنند.

گشنیز
گشنیز یکی از تقویت‌کننده‌ها و دیورتیک‌های موثر است که باعث جبران کاهش میل جنسی مربوط به مشکلات پروستات می‌شود. می‌توانید این گیاه معطر را به غذاهایتان بزنید و از خواص آن بهره ببرید. می‌توانید بدون افتادن در دام زیاده‌روی از تخم گشنیز نیز استفاده کنید.

منبع: خبر فوری

 


مطالب مرتبط:


افزایش میل جنسی با ادویه هایی مثل چوب میخک و کاری در این خبر افزایش میل جنسی با ادویه هایی مثل چوب میخک و کاری گزارش شده است.
Top